تابلو استيل

تابلوسازي به شيوه هاي تابلو چلنيوم - تابلو برجسته - تابلو استيل

تابلو استيل

 

تابلو استيل :

يكي از قديمي ترين تابلوهاي تبليغاتي كه از گذشته هاي دور تا به امروز مورد استفاده اصناف و مشاغل متعدد واقع شده است تابلو استيل مي باشد . در روزگاران قديم تابلو استيل با استفاده از فلزاتي همچون برنج ، مس و يا آهن ساخته مي شد كه اين فلزات به مرور زمان سياه مي شدند و زيبايي خود را از دست مي دادند و نياز به پرداخت مجدد داشتند تا اينكه استيل جايگزين آنها شد . استيل اصل براق ، شفاف و زيباست و در مقابل شرايط جوي و آب و هوايي بسيار مقاوم است و زيبايي و براقيت آن كاسته نمي شود اما نمي تواند نور را از خود عبور دهد و نور خود را از محيط اطراف دريافت مي نمايد

 تابلو استيل بدليل فلزي بودن همچون تابلو چلنيوم قادر به عبور نور نمي باشد براي همين در گذشته به صورت بدون نور اجرا مي شد اما امروزه تابلوساز با ايجاد يك فاصله كم بين حروف برجسته و زمينه تابلو تبليغاتي ، لامپ هاي ال اي دي را در اين فاصله مي گنجاند و همين امر سبب مي شود كه پس از روشن شدن لامپ ها ، يك فضاي سايه و روشن در زمينه تابلو فراهم شود و جلوه زيبايي را براي تابلوي تبليغاتي شما به ارمغان بياورد كه اين مدل با نام تابلو استيل نور اندريك شناخته مي شود.

نسل جديد تابلو استيل ، تابلو پلاستيل مي باشد كه تركيبي از حروف نئون پلاستيك و استيل است و نماي بسيار جذاب همراه با نور را براي تابلو به ارمغان مي آورد . تابلو استيل با پلكسي مات نيز يك روش جديد است كه گروه توليدي ايمن نورتاب براي ساخت روي حروف از استيل يك ميل نگير  ، براي ساخت لبه كار از تسمه استيل 1/5 تا 3 سانتي متري بهره مي برد و براي ساخت زير حروف از پلكسي دوغي مات استفاده مي كنيم و تامين نور اين مدل از تابلو حروف استيل برجسته  نيز به صورت نورمخفي يا همان نور اندريك انجام مي پذيرد .

از مزايايي كه تابلو استيل در بر دارد مي توان به موارد زير اشاره نمود

تابلو استيل ارزان : تابلو استيل با توجه به دوام و براقيت فوق العاده اي كه دارد از قيمت مناسبي برخوردار است و براي كسب و كارهاي نوپا مناسب مي باشد .

دوام و مقاومت : استيل يك فلز مقاوم است كه در برابر شرايط محيطي مقاوم است و زيبايي خود را از دست نمي دهد .

عدم تغيير رنگ و مقاومت : استيل نسبت به ساير فلزات همچون آهن ، برنج ، مس و گالوانيزه كه به مرورزمان دچار كدري مي باشد و نياز به پرداخت مجدد دارند برتري فوق العاده اي دارد .

قيمت تابلو استيل :

قيمت تابلو استيل بر اساس متريال هاي كاربردي و متر محيط اشغال شده توسط حروف برجسته سنجيده مي شود .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.