تابلو سازی چیست و چه نقشی درسردرمغازه ها ایفا می کند ؟

تابلوسازي به شيوه هاي تابلو چلنيوم - تابلو برجسته - تابلو استيل

تابلو سازی چیست و چه نقشی درسردرمغازه ها ایفا می کند ؟

اکثر ما می دانیم که تابلوسازی یکی از پرکاربردترین روشهای تبلیغاتی است و همه در منظر شهری هنگام عبور از خیابانها شاهد تابلوهای تبلیغاتی که به صورت بیلبورد ، تابلو روان یا ال ای دی ، تابلو سر درب ها هستیم همه این تابلوهای تبلیغاتی نصب شده یک هدف دارند . حال این سوال مطرح می شود که هدف از ساخت تابلو تبلیغاتی چیست ؟  پر واضح است که تنها هدف معرفی برند و شناساندن آن به عموم مردم بویژه مشتریان هستند . هدف از تبلیغات نگه داشتن مشتری دائم و جذب مشتری جدید است .

آیا ساخت و نصب تابلو تبلیغاتی ارزش صرف هزینه بالا را دارد؟

در جواب می گوییم بله ، زیرا تا زمانی که عموم افراد  ، شما و کسب و کارتان را نشناسند و در مورد آن آشنایی کافی نداشته باشند قطعا به سراغتان نمی آیند . اگر کسب و کار شما از گذشته های دور است و مشتریان خود را یافته اید باز نیاز به تبلیغات مداوم دارید چرا ؟ به دو علت ! اول اینکه رقبای شما زیاد شده اند و رقیب های جدیدی پیدا کرده اید و ممکن است ترفندهای تبلیغاتی آنها باعث شود که رقبای شما محبوبیت بیشتری نسبت به شما پیدا کنند و مشتریان شما را به سوی خودشان بکشانند و دوم اینکه با معرفی برندهای جدید و عدم تبلیغ توسط شما برند شناخته شده شما کم کم به دست فراموشی سپرده شود پس باید تبلیغ کنید تا همیشه دیده شوید .

کدام نوع از روشهای ساخت تابلو تبلیغاتی را برگزینیم ؟

صنعت تابلوسازی نیز در حیطه کاری خود پیشرفت های چشمگیری داشته است بنابراین استفاده از تابلوهای ساده و بی روح قدیمی که به صورت یک نوشته ساده به عنوان تابلو تبلیغاتی مغازه استفاده می شد کنار رفته و جای خود را به تابلوهای سر درب زیبا توام با رنگهای زیبا و حروف برجسته با اشکال و گرافیک شیک و مدرن داده است که تنوع این تابلوهای زیبا بسیار است اما اینکه کدام تابلو را برای تبلیغات خود انتخاب کنیم به سبک کاری ، میزان بودجه در نظر گرفته شده و سلایق مختلف مشتریان بستگی دارد اما تابلوسازی به شیوه تابلو چلنیوم که به دلیل استفاد از حروف برجسته و نورپردازی و گرافیک با فونت و اشکال مختلف معروفیت بیشتری پیدا کرده است و با نام های مختلفی همچون  تابلو چلنیوم ، تابلو حروف برجسته ، تابلو برجسته چلنیوم ، تابلو چلنیوم طلایی ، تابلو حروف برجسته سه بعدی شناخته می شود که تقریبا تکنیک ساخت همه  این نوع تابلوها یکی است فقط کیفیت ، نور پردازی و حالت دهی حروف و فلز بکاررفته در لبه حروف متفاوت می باشد .

عوامل موثر برای معرفی و زیبا سازی مغازه و فروشگاهای خود تابلوهایی نظیر :

تابلو کامپوزیت 
تابلو مغازه
تابلو نئوکلاسیک
میتوانید تجربه نمایید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.