تبليغات محيطي

تابلوسازي به شيوه هاي تابلو چلنيوم - تابلو برجسته - تابلو استيل

تبليغات محيطي

 

تبليغات محيطي :

هدف از تبليغات در محيط باز و بيروني ديده شدن توسط عموم و دست يابي به مشتريان بيشتر علاوه بر مشتريان خاص مي باشد .

تبليغات به ويژه تبليغات محيطي يكي از ضروريات هر نوع كسب و كاري است كه به نوعي وابسته به مشتري است و حرف اول در رسيدن به سود بيشتر را مشتري مي زند .

دنياي تبليغات ، دنياي رنگارنگي است كه تنوع بسياري دارد . هركس برگ يا شاخه اي از اين درخت بزرگ و تنومند را انتخاب مي نمايد كه نوع انتخاب بسته به رفتار مشتريان دارد پس اگر مي خواهيد در روند تبليغات به موفقيت دست يابيد مي بايست با توجه به رفتار مشتريان و بازار در زمينه مناسب اقدام به تبليغات نماييد .

هدف تبليغات محيطي :

هدف از هر نوع تبليغي دستيابي به مشتريان بيشتر براي كسب سود و درآمد بيشتر است . همان طور كه مستحضر هستيد در هر حيطه شغلي رقباي زيادي وجود دارد و تورم در بازار بيداد مي كند بنابراين براي پيشي گرفتن از رقبا مي بايست آنقدر تبليغات مستمر داشته باشيد تا برند شما را همه مخاطبان بشناسند و به سراغ شما بيايند قطعاً بدون تبليغات مشتري شما را نخواهد ديد و از شما سراغي نخواهد گرفت .

اگر بازار كسب و كار شما كوچك و خرد است مثلاً در حد يك مغازه كوچك ، به راحتي مي توانيد با نصب يك تابلوي تببليغاتي زيبا همچون تابلو چلنيوم ، تابلو وكيوم ، تابلو استيل  ، تابلو ال اي دي ، تابلو ترموود و يا تابلو كامپوزيت و اجراي نماي مغازه شيك مشتريان را به سمت خودتان بكشانيد اما اگر در حيطه گسترده اي همچون كل شهر و يا كل كشور در حال فعاليت هستيد مي بايست از روش هاي تبليغاتي متعددي نظير طراحي بيلبورد ، لمپوست بنر ، استرابوردهاي تبليغاتي و تلويزيون شهري براي تبليغات محيطي در بخش هاي متعدد شهر يا كشور بهره ببريد تا مشتريان بيشتري شما را بشناسند و محصولات و كالاهاي مورد نياز خود را سفارش دهند .

مزايايي كه تبليغات محيطي در بردارند عبارتند از :

سبب درآمد زايي بيشتر مي شوند

سبب معروفيت برند تجاري مي شود

سبب آگاه سازي مشتريان از كالاها و خدماتي مي شود كه توسط كسب و كار شما عرضه مي شود .

تبليغات محيطي ابزاري قدرتمند براي مقابله با رقبا مي باشد و براي پيشي گرفتن از رقبا نياز استفاده از روش هاي تبليغاتي بيشتر و بهنگام است  .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.