قيمت تابلو چلنيوم

تابلوسازي به شيوه هاي تابلو چلنيوم - تابلو برجسته - تابلو استيل

قيمت تابلو چلنيوم

 

قيمت تابلو چلنيوم :

زماني كه از منزل يا محل كار خارج مي شويم ناخداگاه چشمان ما با انواع تابلوهاي تبليغاتي كه در سر در مغازه ها نصب شده است مواجه مي شود اين روزها اگر با دقت بيشتري به تابلوهاي تبليغاتي بنگريم متوجه مي شويم كه برخي تابلوهاي نصب شده براقيت چشمگيري دارند و زماني كه به آنها چشم مي دوزيم اشكال هندسي نظير ستاره ، الماس و يا كريستال به ما چشمك مي زنند .

اين تابلوهاي نصب شده به اين شكل تابلو چلنيوم نام دارند كه تابلو مغازه جديد محسوب مي شوند و طرفداران زيادي را در دنياي كسب و كار براي خود جمع كرده اند .

تابلو چلنيوم انواع گوناگوني دارد كه متدهاي ساخت همگي يكسان است يعني اول تابلوساز اقدام به طراحي حروف برجسته مي نمايد و سپس پس از طراحي ، طرح مدنظر بر روي پلكسي توسط دستگاه برش ليزري ، برش داده مي شود و بعد حروف دور تا دور پلكسي چسبانده شده و بر روي زيرساز سوار مي شود . چيزي كه سبب وجه تمايز تابلو چلنيوم مي شود اين است كه تابلوساز بر روي پلكسي برش هاي هندسي شكل ايجاد مي كند كه پس از روشنايي تابلو نور متصاعد شده از آن اشكال هندسي برش داده شده را به نمايش مي گذارد .

قيمت تابلو چلنيوم :

قيمت تابلو چلنيوم به عوامل زيادي بستگي دارد كه قطعاً تابلو چلنيوم ارزان از كيفيت كمتري نسبت به تابلو چلنيوم گران برخوردار است . از جمله عوامل تعيين قيمت تابلو چلينوم عبارتند از :

جنس رويه و لبه حروف

لامپ هاي ال اي دي و اس ام دي و جنس و مارك آنها و تعداد ماژول هاي به كار رفته

تك رنگ يا دورنگ بودن حروف

قطر حروف

ارتفاع تابلو از زمين

زيرساخت تابلو كه مي تواند از جنس پي وي سي ، ورق كامپوزيت ، چوب ترموود و ديگر موارد باشد

اندازه و متراژ تابلو

پاور خنك كننده برد

تايمر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.