تابلوسازي

تابلوسازي به شيوه هاي تابلو چلنيوم - تابلو برجسته - تابلو استيل

تابلوسازي

 

تابلوسازي :

در حوزه كسب و كارهاي متعددي كه در عرصه كاري موجود است تعداد رقبا در هر حوزه زياد است و صاحبين مشاغل براي انكه بتوانند در ميان رقبا پرچم خود را بالا ببرند و مطرح تر باشند نياز است كه از روش هاي تبليغاتي در زمينه هاي متعدد بهره ببرند تا موفقيت كسب نموده و به درآمد بالاتري برسند .

با توجه به نحوه برقراري ارتباط مشتريان با نوع كسب و كار شما مي توانيد از روش هاي سنتي و روش هاي مبتني بر وب براي تبليغات خود بهره ببريد .

روش هاي سنتي تبليغاتي عبارتند از چاپ بروشو ، كاتالوگ محصولات و خدمات ، چاپ تراكت ، طراحي بيلبورد ، نصب استرابورد تبليغاتي ، نصب لمپوست بنر ، تبليغات سمپلينگ و ديگر موارد .

تبليغات مبتني بر وب هم شامل شبكه هاي اجتماعي ، تبليغات چريكي ، تبليغات ايميلي ، تبليغات موبايلي ، تبليغات در شبكه هاي اجتماعي و غير مي باشد .

يكي از پركاربردترين تبليغات سنتي كه از گذشته هاي دور تا به امروز مورد استفاده اصناف و مشاغل واقع شده است و دستخوش تغييرات زيادي گشته است و در هر نوع مشغله اي كاربرد داشته وبكارگرفته شده است تابلوسازي مي باشد . تابلوهاي تبليغاتي كه به عنوان تابلو مغازه در سر درب نصب مي شوند بيان كننده هويت كسب و كار شما هستند و بدون داشتن تابلو تبليغاتي در سر درب محل كسب ، كسب و كار شما بي اعتبار و بي هويت خواهد شد و مشتريان به شما اعتماد كافي نخواهند داشت . تابلوهاي تبليغاتي علاوه بر اينكه به كسب و كار شما اعتبار و هويت مي بخشند ، مكان تجاري شما را تزيين نموده و سبب زيبايي آن مي شوند و نام برند شما را به مشتريانتان شناسانده و رهگذاران را به سمت شما سوق مي دهند .

تابلوهاي تبليغاتي امروزه به شيوه هاي متفاوتي ساخته مي شوند و تنوع و اسامي متعددي دارند كه در ادامه به پركاربردترين آنها خواهيم پرداخت :

 

تابلوچلنيوم  :

برترين نوع تابلوي تبليغاتي حال حاضر است كه به عنوان تابلو مغازه ، تابلو فروشگاهي و يا تابلو شركتي مورد استفاده واقع مي شود . تابلو چلنيوم با توجه به متد ساخت و برشي كه تابلوساز هنگام ساخت ، بر روي پلكسي ايجاد مي كند با نام هاي متعدد فراخواني مي شود .

تابلو استيل :

اين نوع تابلو از گذشته هاي دور به عنوان يك تابلو مقاوم مورد استفاده واقع شده و مي شود  . در زمان هاي قديم اين تابلو به صورت بدون نور پياده سازي مي شد اما امروزه به صورت با نور قابل پياده سازي است و مي توان به صورت حروف تركيبي نيز اين تابلو را سفارش داد .

تابلو وكيوم :

يك نوع تابلو تبليغاتي جديد است كه توسط خلاء و تحت فشار و حرارت به صورت سه بعدي طراحي و پياده سازي مي شود .

تابلو لايت باكس :

اين تابلو به دو صورت تابلو لايت باكس ايستاده و تابلو لايت باكس آويز مورد استفاده واقع مي شود .

تابلو راهنما :

از اين تابلو در محافل باز شهري و مكان هاي بسته تجاري و اداري ، جهت معرفي بخش هاي متعدد مورد استفاده واقع مي شود كه از جمله آنها مي توان به تابلو سالني ، تابلو طبقات ، تابلو شماره اتاق ، تابلو اسامي ، تابلو سرويس بهداشتي و تابلو خروج اضطراري اشاره نمود .

تابلو فلكسي :

تابلو فلكسي نيز از قديم به صورت بدون نور قابل پياده سازي بود اما امروزه با استفاده از پرژكتورها نور آنها تامين مي شود .

تابلو بنري :

اگر به دنبال يك تابلوي تبليغاتي با قيمت ارزان هستيد مي توانيد از اين نوع تابلو بهره ببريد.

تلويزيون شهري :

يكي ديگر از روش هاي تبليغاتي است كه قادر به نمايش كليپ ها و تصاوير نمايشي از خدمات و كالاها ارائه شده توسط برند شما مي باشد .

تابلو ال اي دي :

حاوي دو نوع تابلو ال اي دي ثابت و تابلو ال اي دي روان است است كه مي توان افكت ها و انيميشن هاي خاص را طبق نياز بر روي آن پياده سازي نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.