تلويزيون شهري يا ‏Large LED Display‏ چيست ؟

تابلوسازي به شيوه هاي تابلو چلنيوم - تابلو برجسته - تابلو استيل

تلويزيون شهري يا ‏Large LED Display‏ چيست ؟

 

تلويزيون شهري

اگر مي خواهيد برند سازي كنيد و مخاطبان خود  را از نحوه خدمات رساني ، مزايا و ويژگي هاي محصولات خود آگاه سازيد مي بايست از روش هاي تبليغاتي متعددي همچون تابلوسازي ، تابلو روان ، بيلبوردهاي تبليغاتي ، تبليغات سمپلينگ و تبليغات چريكي و تبليغ در شبكه هاي اجتماعي بهره شويد ، اما يكي از بهترين روش هاي تبليغاتي كه شما مي توانيد توسط آن كليپ هاي كوتاه مدت از نحوه خدمات رساني و مزايا و ويژگي هاي كالاهاي توليدي خود بسازيد و به صورت زنده در معرض ديد عموم مخاطبان خود قرار دهيد تلويزيون شهري مي باشد . شما با نصب تلويزيون شهري در مكان هاي عمومي پرازدحام مي توانيد به راحتي مشتريان بيشتري جذب كنيد . خريد تلويزيون شهري مستلزم تقبل هزينه هاي بالايي است و آژانس هاي فروش تلويزيون شهري قيمت هاي بالايي براي اين تلويزيون غول پيكر در نظر گرفته اند اما با اجاره تلويزيون شهري مي توانيد با هزينه كمتر در مدت زمان محدود به تبليغ كالا يا خدمات خود بپردازيد .

براي ساخت اين نوع نمايشگرهاي تبليغاتي نيز از ماژول استفاده مي شود به طوري كه ماژول هاي بكار رفته در آن كاملا ضد آب بود و در برابر اشعه ماورا بنفش كاملا مقاوم هستند . نمايشگرهاي تلويزيون شهري داراي 16 ميليون رنگ با تراكم ورزولوشن متفاوت در بازار تابلوهاي تبليغاتي موجود مي باشند كه با توجه به بودجه و سليقه مشتري انتخاب و نصب تابلو در محل مدنظر صورت مي گيرد .

آموزش ساخت تلويزيون شهري :

تلويزيون هاي شهري تابلوهاي غول پيكري هستند كه همانند تابلو ال اي دي از كنار هم قرار گرفتن ماژول ال اي دي فول كالر تشكيل شده است . با كنار هم قرار دادن كابينت هاي جداگانه با اندازه هايي با ابعاد يك متري و سپس با تعبيه ماژول led  كه به صورت بلوك هاي مربع و يا مستطيل شكل هستند ساخته مي شود و به فاصله بين پيكسل هاي ماژول دات پيچ مي گويند كه اين دات پيچ ها بر اساس ميلي متر اندازه گيري شده و فاصله مركز تا مركز دو پيكسل مجاور را به نمايش مي گذارد .  روشنايي هر ماژول از لامپ هاي كوچك LED  تامين مي شود .

انواع تلويزيون هاي شهري :

1) RGB  :

در اين روش هر پيكسل تشكيل دهنده ماژول ، حاوي يك LED  قرمز ،  يك LED سبز و يك LED آبي مي باشد .

2) 2RGB :

در اين روش به جاي يك رنگ قرمز و سبز و آبي هر پيكسل از دو رنگ تشكيل شده است .

مزاياي تلويزيون شهري :

قابليت پخش كليپ هاي با صدا و بي صدا

قابليت نمايش تبليغات به شيوه تيزر ، عكس ، اسلايد يا متن مرتبط با كسب و كار شما

قابليت استفاده در فضاي باز و بسته

مصرف برق كم

فول كالر

پياده سازي به دو شيوه آنلاين و آفلاين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.