انواع تبليغات و نحوه آماده سازي تابلوهاي تبليغاتي‏

تابلوسازي به شيوه هاي تابلو چلنيوم - تابلو برجسته - تابلو استيل

انواع تبليغات و نحوه آماده سازي تابلوهاي تبليغاتي‏

تبليغات يكي از اركان اصلي براي موفقيت در هر نوع كسب وكاري كه به نوعي با مشتري يا مصرف كننده درگير است به شمار مي رود . اين روزها كه تب و تاب بازارهاي رقيب تند شده است و صاحبين مشاغل همه در صدد پيشي گرفتن از رقباي خود هستند و به علت تورم حفظ مشتريان قديمي سخت تر شده و بدست آوردن مشتريان جديد نيز به دليل افزايش توقعات مشتريان كمي مشكل آفرين است . به همين علت ديگر تبليغات يك هزينه محسوب نمي شود بلكه بستر اميدي براي پيشروي هاي شغلي است . روش هاي تبليغاتي متعددي موجود است كه هر فرد بسته به نياز شغل خود ، سليقه مشتريان ، جنس مخاطبان ، سن مخاطبان ، آداب و رسوم و فرهنگ مكاني كه در آنجا تبليغ مي نمايد نوع تبليغات موثر خود را برمي گزيند  . از تبليغات به شيوه هاي مرسوم قديمي گرفته مانند چاپ تراكت ، پوستر ، نصب بنر ، چاپ بيلبورد تا تبليغات مدرن همچون تبليغات ديجيتال ، تبليغات سمپلينگ ، تبليغات چريكي ، تبليغات در رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي .

  يكي از انواع روش هاي تبليغاتي مرسوم كه مي خواهيم در مورد آن بحث نماييم نصب تابلو هاي تبليغاتي است . اين تابلوها به دو روش يا به صورت طراحي و ساخت بيلبورد مي باشد و يا به عنوان تابلو سر در مغازه يا همان تابلو سر درب نصب مي شود .

بيلبوردهاي تبليغاتي براي فضاهاي بزرگ همچون بزرگراه ها و ميادين و گذرگاه ها طراحي و نصب مي شوند و پيام تبليغاتي مندرج برروي آن كوتاه  ، آهنگين و تاثيرگذار است اما تابلوهاي تبليغاتي به عنوان يك شناسنامه براي شناساندن و معرفي هويت يك كسب وكار بكار مي رود همچون تابلو مغازه و يا تابلو فروشگاه

تابلوهاي تبليغاتي انواع متعددي دارند كه به برخي از آنها اشاره مي كنيم  :

تابلو برجسته چلنيوم : اين تابلوهاي تبليغاتي به عنوان تبليغات مدرن در تابلوسازي معرفي مي شوند و قيمت تابلو چلنيوم نسبت به ساير تابلوهاي تبليغاتي كمي بالاتر است  . اما از لحاظ نورپردازي ، ظرافت و زيبايي حرف اول را مي زند .

تابلو استيل : تابلو استيل هم به دليل ويژگي درخشندگي و براقي ذاتي خود زبان زد عام و خاص است اما تابلو استيل برجسته نيز يكي ديگر از روش هاي تابلو سازي است كه بر اساس حروف برجسته پياده سازي مي شود .

تابلو كامپوزيت : كامپوزيت ورقي است كه هم در نما و هم در ساخت تابلو تبليغاتي مورد استفاده قرار مي گيرد و از ويژگي هاي اصلي تابلوهاي كامپوزيت داشتن سطح صاف و صيغلي و پياده سازي در طرح ها و رنگ هاي متنوع مي باشد . علاوه بر تابلوهاي تبليغاتي نماي كامپوزيت نيز يكي از روش هاي مدرن براي ايجاد نماي شيك و زيبا و بازسازي نماهاي قديمي مي باشد.

تابلو فلزي : اين تابلوها به دليل فلزي بودن نمي توانند نور را از خود عبور دهند

تابلوهاي رينگي : اين تابلوها  تركيبي از حروف پلاستيك و فلز هستند ، با نصب اين تابلوها هم زيبايي كار فلز را داريد و هم روشنايي

تابلوهاي ال اي دي ثابت : اين تابلوها فقط قادرند متون و تصاوير را به صورت ثابت به نمايش درآورند

تابلوهاي ال اي دي روان : اين تابلوها هر نوع متن و تصوير را به حركت در آورده و به صورت انيميشن هاي زيبا و به صورت فول كالر به نمايش مي گذارند .

تلويزيون شهري : نمايشگرها غول پيكري هستند كه به دو صورت آنلاين و آفلاين پياده سازي مي شوند و مي توانند هر گونه متن ، تصوير و كليپ هاي كوتاه مدت تبليغاتي را به نمايش بگذارند .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.