لايت باكس تبليغاتي و انواع آن ‏

تابلوسازي به شيوه هاي تابلو چلنيوم - تابلو برجسته - تابلو استيل

لايت باكس تبليغاتي و انواع آن ‏

 

روش هاي تابلوسازي متعددي براي تبليغ و نصب به عنوان تابلو مغازه يا تابلو فروشگاه وجود دارد كه يكي از اين روش هاي تبليغاتي بك لايت مي باشد كه به طور مختصري به شرح آن مي پردازيم .

لايت باكس ها جعبه هاي نوراني هستند كه اجزاء تشكيل دهنده آنها يك قاب و يك باكس آلومينيومي از جنس ام دي اف ، پلكسي گلاس و رويه از جنس فلكسي و يا پلكسي گلاس مي باشد كه به دو روش بدون نور و نوراني توليد و توليد و ارائه مي شود . بك لايت به معني پشت روشن است و به اين تابلو تابان نور از پشت تابيده شده و نماي زيبايي به آن مي بخشد

چاپ مندرج بر روي بك لايت از نظر جنس متريال كاربردي ، كيفيت و ضخامت متفاوت است ، مي توان با چاپ تصاوير رنگي به جاي تصاوير سياه و سفيد زيبايي اين تابلو تبليغاتي را چند برابر بالا برد . بك لايت حاوي انواع متعدد چاپ همچون جوهرافشان ، ليزري و اسكرين مي باشد .

تفاوت چاپ انواع بك لايت  :

بك لايت با توجه به نوع كاربرد در متدهاي متعدد قابل اجرا و پياده سازي است به عنوان مثال بك لايت موجود در سالن ها بين دو لايه ورق پلكسي گلاس چاپ مي شوند اما اگر بك لايت را بر روي بدنه اتومبيل هاي شهري چاپ كنيم لازم است از تصاوير نازك و شفاف استفاده نماييم و آن را برروي ورق پلكسي گلاس بچسبانيم .

يكي ديگر از روشهاي چاپ بك لايت نوع كاغذي است كه دوام بالايي ندارد و روش ديگر فيلم وينيلي است كه وينيل پليمري بوده و منعطف است و در برابر شرايط جوي و آب و هوايي دوام بالايي دارد . اين ماده داراي چسب مي باشد كه به راحتي نيز جدا مي شود و براي اين نوع چاپ هم از دولايه پلكسي گلاس استفاده مي شود

كاربرد بك لايت : بك لايت در هر محيطي از داخل فروشگاه ها و سالن ها گرفته تا ايستگاه هاي اتوبوس ، نقشه هاي راهنماي شهري ، مراكز خريد، فرودگاه ها ، رستوران ها ، نمايشگاه ها و هر مكاني كه به ذهن خطور كند قابل پياده سازي است .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.