كدام روش براي تبليغات مفيد است ؟

تابلوسازي به شيوه هاي تابلو چلنيوم - تابلو برجسته - تابلو استيل

كدام روش براي تبليغات مفيد است ؟

 

در

 

دوراني كه ما در آن به سر مي بريم تبليغات و شناساندن برند به مصرف كننده يكي از بزرگترين عامل براي پا برجا ماندن هر كسب و كار در عرصه رقابتي خود مي باشد . امروزه بازار همه كسب و كارها به گونه اي است كه تعداد رقباي زيادي در آن فعاليت مي كنند براي پيشي گرفتن از رقباي خود ناچاريم از روش هاي تبليغاتي بهتري كه مرتبط با حيطه كاري باشد استفاده كنيم .

انتخاب نوع روش تبليغاتي بسته به نوع كسب و كار ، فعاليت و مشتريان شما و نحوه تماس و ارتباطشان دارد ، اگر مشتريان شما از طريق بستر اينترنتي با شما در ارتباط هستند بهتر است از تبليغات كليكي و يا بنري مندرج در سايت ها استفاده كنيد و اگر مشتريان شما از طريق شبكه هاي اجتماعي با شما ارتباط برقرار مي كنند بايد فعاليت تبليغاتي خود را به شبكه هاي اجتماعي همچون فيس بوك ، توييتر ، لينكدين ، گوگل پلاس معطوف نماييد و يا با انتشار اينفوگرافي در اين سايت ها به تبليغ بپردازيد .

اما اگر مشتريان شما حضوري هستند و به طور مستقيم با شما ارتباط برقرار مي كنند براي حفظ مشتريان قديمي و جذب مشتريان جديد با ساخت تابلو تبليغاتي پيام خود را به گوش آنها برسانيد . ساخت تابلو تبليغاتي به شيوه هاي مختلف همچون تابلو استيل ، تابلو برجسته ، تابلو چلنيوم ، تابلو كامپوزيت ، تابلو پلكسي گلاس و تابلو چوبي امكان پذير است كه هر يك از اين تابلوها مي توانند به عنوان تابلو سر در مغازه و يا تابلو فروشگاهي مورد استفاده قرار بگيرند .

امروزه تابلوهاي تبليغاتي فراتر از بستر تابلو مغازه پيش رفته و با نصب بيلبورد ، تابلو ال اي دي يا تابلو روان ، تلويزيون شهري در گذرگاه هاي عابر پياده و يا فراتر از اينها در بزرگراه هاي كل كشور به تبليغ محصول يا خدمت خود بپردازيد .

با نصب بيلبوردهاي تبليغاتي در بزرگراه ها مي توان نماي زيبايي در فضاي شهري بزرگراه ها ايجاد نمود و با تكرار تبليغات در فاصله هاي معين با اشكال و پيام تبليغاتي متفاوت اما تاثيرگذار مي توان به صورت بصري در ذهنها نام برند را جاودانه ساخت .

با نصب تلويزيون شهري در مراكز تفريحي بين راهي مي توانيد علاوه بر تبليغ محصول و يا كالاي خود مخاطبان را سرگرم نماييد و كليپ هاي ويديويي جالب و كوتاه مدت در مورد هدف خود ساخته و به معرض نمايش درآوريد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.