تبليغات محيطي فراهم كننده زيبايي با انگيزه كسب درآمد

تابلوسازي به شيوه هاي تابلو چلنيوم - تابلو برجسته - تابلو استيل

تبليغات محيطي فراهم كننده زيبايي با انگيزه كسب درآمد

 

در حال حاضر در جامعه اي زندگي مي كنيم كه اطلاعات حرف اول را مي زند و استفاده از ابزارهاي تبليغاتي براي اطلاع رساني يك نياز اساسي محسوب مي شود . ابزارهاي تبليغاتي زيادي همچون رسانه ها ، تلويزيون ، راديو ، اينترنت ، شبكه هاي اجتماعي و نصب تابلو تبليغاتي در معرض ديد عموم براي اطلاع رساني موجود هستند اينكه شما از كدام مورد براي تبليغات و اطلاع رساني استفاده نماييد به شغل و نياز تبليغاتي شما و نوع مخاطبانتان بستگي دارد .

نصب تابلوي تبليغاتي به عنوان تابلو سر در مغازه و يا به عنوان تابلو تبليغاتي در معابر و بزرگراه ها يكي از ابزارهاي تبليغاتي براي اطلاع رساني عمومي است  استفاده از اين ابزار تبليغاتي اگر بدرستي و پيرو قوانين انجام شود نه تنها مي تواند موجب رونق كسب و كار شما شود بلكه نصب اين تابلوها مي تواند در نما و زيبايي شهر ايفاي نقش نمايد اما اگر اين تابلوهاي تبليغاتي به صورت غيراصولي و در فواصل نامعين و نزديك به هم نصب شود باعث اغتشاش در فضاي شهر و بي نظمي مي گردد .

كسب درآمد از طريق تبليغات محيطي :

تبليغات محيطي ابزار قدرتمندي براي كسب درآمد محسوب مي شود مديران شهري و شهرداري ها با استفاده از اجاره مكان هايي براي درج تبليغات مي توانند بسياري از هزينه هاي شهري را پوشش دهند . دولت ها مي توانند با بوجود آوردن يك سيستم تركيبي تبليغاتي كه حاوي اطلاعات مربوط به آگهي مي باشد باعث ارتقاء سطح كيفي اطلاعات و افزايش رقابت و در نتيجه ايجاد انگيزه براي بالا بردن قدرت خريد شوند .

تاثير تابلو تبليغاتي در ايمني راه ها :

در اينترنت در مورد هرمطلب سرچ شده نظريه هاي متعددي نوشته شده و اشتراك گذاري مي شود من در مورد اينكه نصب تابلوهاي تبليغاتي موجب حواس پرتي رانندگان و درنتيجه افزايش تصادفات مي شود مطلبي را مطالعه كردم اما كاملا با اين نظريه مخالف هستم در بزرگراه ها كه مسافت طولاني و تكراري را پيمايش مي كنيم حوصله رانندگان به علت نگاه مبرم به جاده سر مي رود و دچار خواب آلودگي ميشوند اين در صورتي كه نصب تبليغات مدرن با اشكال جالب و زيبا همچون تلويزيون شهري ، بيلبورد ، تابلو روان ، تابلو ال اي دي ، بنر تابلوهاي زيبا مي تواند فضاي خسته كننده بزرگراه ها را به يك فضاي جذاب تبديل نمايد اگر بگوييم تابلوي تبليغاتي باعث سردرگمي راننده ميشود پس تابلوهاي راهنماي مسيرها هم مي توانند همين نقش را ايفا كنند اما اصلا چنين كاربردي ندارند و برعكس عدم وجود آنها سردرگمي ايجاد مي كند  . به طور كلي هر چيزي كه آفريده شده و يا توسط بشر ابداع شده داراي دوبعد است بعد مثبت و بعد منفي و تنها چيزي كه تعيين كننده نقش اين دو  بعد است برداشت افراد و نحوه استفاده از ابزار است اگر از هر چيزي بدرستي بهره برداري شود قطعا به جاي بعد منفي مي توان از ابعاد مثبت آن كامياب شد . اگر تابلوها در مكان هاي مناسب و در فواصل معين طبق استاندارد جهاني نصب شوند و هنگام نصب تابلو تبليغاتي تمام نكات ايمني رعايت شود و تابلو به صورت محكم و استوار در محل تعبيه شود قطعا مشكلي ايجاد نخواهد كرد بلكه باعث زيباسازي فضا نيز خواهد شد .

مزاياي نصب تابلو تبليغاتي در بزرگراه ها و معابر:

جاي گيري در معرض ديد عموم در مدت زمان زياد و تاثير بصري بر ذهن مخاطب

تبليغ شبانه روزي

ايجاد ذهنيت مثبت در مخاطبان براي معرفي محصولات ،  خدمات و برندهاي جديد

معرفي برند و افزايش جايگاه برند در ذهن افرادي كه در حال عبور و مرور از مسير هستند

نصب تابلوهاي تبليغاتي  مي تواند ارزانتر از تبليغات تلويزيون براي كسب و كارتان تمام شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.