آشنايي با نسل جديد تابلو هاي فروشگاهي

تابلوسازي به شيوه هاي تابلو چلنيوم - تابلو برجسته - تابلو استيل

آشنايي با نسل جديد تابلو هاي فروشگاهي

با توجه به افزايش روز افزون تكنولوژي در تابلوهاي فروشگاهي ، تابلو چلنيوم به تازگي وارد بازارهاي ايران گرديده است اين تابلوهاي استيل نسل تقريباّ جديدي از تابلوهاي حروف برجسته با تزيين از طريق لامپ هاي روشنايي مي باشند كه از يك لايه پلكسي گلاس و لبه هاي چلنيوم كه در واقع آلياژ سخت آلومينيوم مي باشد تشكيل مي شود. اين سبك تابلو برجسته امروزه به لحاظ آراستگي هاي بصري و مقاومت بالاي آن در مقابل تغييرات آب و هوايي و آسيب پذيري كمتر نسبت به ساير تابلوهاي قديمي كه داراي طول عمر كمتري هستند از طرفداران بسياري در نزد مشتريان و فروشگاه هاي تابلوسازي و تابلوهاي برجسته برخوردار است


روش ساخت تابلوچلنيوم در كارخانه تابلوسازي ايمن نورتاب در حال حاضر به صورت كاملا اتوماتيك توسط سيستم پيشرفته حروف ساز چلنيوم و همچنين دستگاه برش ليزر و دستگاه پيشرفته سي ان سي صورت مي گيرد كه . دقت و ظرافت ساخت تابلو برجسته اين كارگاه از نمونه هاي دست ساز در بازار ايران مي باشد وجهت تامين روشنايي تابلوها از ماژول هاي اس ام دي كه از مقاومت  و طول عمر بسيار بالايي برخوردار هستند مورد استفاده قرار مي گيرند.
در ضمن اين مجموعه با تعداد زيادي نمومه كار حروف برجسته جهت استفاده در تابلوهاي چلنيوم و تابلو استيل از جنس انواع استيل ، پلاستيك فشورده ، چلنيوم با مقاومت بالا ، لترمكس ، انواع آلياژ فلز ، آبكاري كروم  متناسب با انواع سليقه مشتريان  و با مناسب ترين قيمت در بازار رقابتي تابلو چلنيوم عرضه مي شود.

در مجموعه بزرگ ايمن نورتاب به دليل بهره مندي از دستگاه حروف ساز ويژه  و تمام اتوماتيك بودن ساخت اين حروف چلنيوم اين نوع حروفهاي برجسته به غير از مدل هايي بالاترين استاندارد هاي بين المللي در مدل هاي پانچ دار و فانتزي دو لبه در بازار ايران به صورت انحصاري عرضه و توليد مي شود كه از نظر تنوع محصولات ما را با ساير عرضه كنندگان اين صنعت تابلوساز متمايز مي سازد..

طريقه سفارش تابلو استيل ، تابلو برجسته و تابلو چلنيوم از طريق ايمن نورتاب

مشتريان عزيز در صورت داشتن طرح اوليه و يا لوگوي خود مي توانند اقدام به سفارش توليد حروف برجسته و يا لوگوي برجسته نمايندو

در صورت عدم وجود طرح اوليه و از پيش طراحي شده ، كارشناسان و طراحان اين مجموعه با ارائه زيباترين طرح ها و مناسب ترين قيمت ها مطابق با فضا و سبك كسب و كار شما مشتريان راهنمايي خواهند كرد.

 

تابلو چلنيوم پلكسي دوبل چيست ؟

يكي از تابلوهاي پر طرفدار و حروف برجسته در ايران تابلوهاي چلنيوم پلكسي دوبل هستند.

 اين نوع تابلوهاي اين مجموعه از جنس پلكسي گلاس و با دور تا دور چلنيوم همچنين با پلكسي اضافه در كارهاي نصب شده كه از ساخت پلكسي در انواع رنگ هاي  دلخواه قابل توليد و تحويل و نسب خواهد بود. البته رنگهاي تيره مثل دودي و مشكي براي اين نوع كار تقاضاي بالايي دارد. اين تابلوهاي چلنيوم پلكسي دوبل قابل توليد و نسب بر روي همه ي كامپوزيت _ سنگ _ چوب _ MDF _ PVC  ميباشند. تابلوهاي استيل و چلنيوم به علت داشتن حاشيه اي با تزيين  نورپردازي و سطح تيره بازخورد خوبي در طول شبانه روز دارد. 

منبع : گروه توليدي ايمن نورتاب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.