آشنايي با انواع تابلوهاي تبليغاتي

تابلوسازي به شيوه هاي تابلو چلنيوم - تابلو برجسته - تابلو استيل

آشنايي با انواع تابلوهاي تبليغاتي

با پيشرفت تكنولوژي تابلوسازي به شيوه هاي متفاوتي همچون تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو برجسته و غيره مرسوم شده است و در ساخت آن ها روش هاي مختلفي به كار گرفته مي شود.

انواع تابلوهاي تبليغاتي :

تابلوهاي پشت بامي :

اين نوع تابلوها براي نصب در نقاط مرتفع و پشت بام ها مناسب مي باشند. براي زيرسازي اين نوع تابلو از پروفيل آهن استفاده مي شود، حروف برجسته اي كه در تابلوهاي پشت بامي استفاده مي شوند از جنس چلنيوم، حروف پلكسي و يا استيل مي باشند.

تابلوهاي فلكسي :

در اين نوع تابلو رويه فلكس به راحتي تعويض شده و در صورتي كه پس از يك مدت نياز به تغيير طرح اين تابلو داشته باشيد به راحتي مي توانيد طرح آن را تغيير داده و به روز كنيد. معمولا به صورت ساليانه مهتابي هاي استفاده شده در اين نوع تابلو را تعويض مي كنند، از تابلو تبليغاتي فلكسي براي سر درب مغازه و شركت ها، بيلبوردها و فروشگاه ها استفاده مي شود.

حروف برجسته پانچي :

در اين نوع حروف لبه ها با چلنيوم به صورت پانچي كار مي شود.

تابلو برجسته حروف چلنيوم :

در ساخت تابلو چلنيوم از رويه پلكسي گلاس و لبه هاي چلنيوم استفاده مي شود، لبه هاي چلنيوم از جنس آلومينيوم بوده و زيبايي فوق العاده اي دارند، اين نوع تابلوها را با دستگاه هاي تمام اتوماتيك و توسط دستگاه هاي سازنده حروف جلنيوم و دستگاه ليزر و سي ان سي مي سازند.

جنس آلومينيومي اين نوع حروف باعث شده به راحتي بتوان هر نوع طرحي را بر روي آن پياده سازي نمود.

تابلوهاي حروف برجسته چلنيوم ستاره اي :

تابلوهاي حروف برجسته استيل ستاره اي يا استيل لبه پانچ يكي از مدل هاي حروف برجسته استيل مي باشند. اين نوع حروف با پلاستيك يا لبه چلنيوم ساخته شده و در ساخت آن ها از لامپ smd داخل حروف برجسته به كار گرفته شده و نور ملايمي كه از آن ساطع مي شود توجه مردم را بخود جلب مي كند.

تابلو حروف برجسته پلاستيك سه بعدي وكيوم :

در ساخت اين نوع تابلوها از رنگ هاي متنوع و طرح هاي فانتزي استفاده مي شود.

حروف استيل :

انواع مختلفي از حروف استيل همانند: حروف استيل طلايي براق، طلايي خش دار، نقره اي براق، نقره اي خش دار، دودي و مسي موجود است.

حروف برجسته استيل :

در گذشته از آلياژي از جنس برنز يا برنج براي ساخت آن استفاده مي شد، برنز و برنج به مرور سياه شده و نياز به پرداخت دارند، اما در حال حاضر از استيل براي حروف برجسته اين نوع تابلو استفاده  مي شود.

تابلوسازي حروف پلاستيك يا پلكسي :

در ساخت اين نوع تابلو از طلق هاي پلكسي گلاس در رنگ هاي متفاوت استفاده مي شود.

تابلوهاي فلزي :

حروف برجسته اي كه در اين تابلوها به كار مي رود از جنس فلز يوده و از اين رو نور را از خود عبود نميدهد، براي نورپردازي در اين نوع تابلوها در نصب اين نوع تابلو از سطح پايه اي استفاده مي كنند، اين پايه باعث ايجاد فاصله اي از سطح شده و در اين فضا لامپ هاي smd را قرار مي دهند.

تابلوهاي رينگي :

در اين نوع تابلو حروف برجسته تركيبي از پلاستيك و فلز است، وجود پلاستيك در حروف باعث ايجاد فضايي براي عبور نور مي شود.

تابلو حروف برجسته سه بعدي :

در ساخت اين نوع تابلو مي توان انواع افكت هاي زيبا كه در ساير تابلوها امكانپذير نمي باشد، به راحتي ايجاد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.